İletişim:

Düğün Dernek Torrent İndir - Hızlı İndir 81 yorum.

Bu Yazı Hakkında

OxyGeN

21 Aralık 2013 Cumartesi


Öne Çıkan Resim
Düğün Dernek
Sivaslı Tarık ve Letonyalı Nugesha’nın aynı ülkede çalışabilmek için acilen evlenmeleri gerekir. Ancak damadın babası İsmail için, dört dörtlük bir düğün yapmak şarttır. Sivas’da düğün gelenekleri ağır, İsmail’de imkan dardır, ama can yoldaşları ile tüm Sivas seferber edilecektir.

Film Hakkında

IMDB Puanı: 8.3 / 10
Filmin Puanı: 9.3 /10
Tür: Komedi
Yapım Yılı: 2013
Ülke: Türkiye
Gösterim Tarihi: 6 Aralık 2013
Yönetmen: Selçuk Aydemir
Senarist: Selçuk Aydemir
Oyuncular: Ahmet Kural , Murat Cemcir , Rasim Öztekin , Erol Aksoy , Basri Albayrak , Toygun Ates , Korhan Herduran , Reyhan İlhan , Kemal Inci , Binnur Kaya ...
Süre: 106 dk.

Galeri

Düğün Dernek
Düğün Dernek

Tanıtıcı Video

İndir

Paylaş

Facebook'da Paylaş
Twitter'da Paylaş
Google+'da Paylaş

İlgili Yazılar

Düğün Dernek Torrent İndir - Hızlı İndir hakkında 81 yorum var.

  1. film çok güzel ve 1hafta önce çıkmasına rağmen 1080p hiç görüntü kaybı yok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Vay arkadaşlar film ne ara torrent'e düştü :) Demekki kaliteli filmler daha çabuk yer alıyor nette :)

    YanıtlaSil
  3. sağol güzel bir film hemen indiricem :)

    YanıtlaSil
  4. Film çok güzel ayrıca 1080p teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. abi nerden indircem indirlmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fragmanın hemen altında bulunan yeşil indirme butonundan indirebilirsiniz :)

      Sil
  6. bu film yeni çıkmıştı hemen yayınlanması çok güzel :D teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. oha daha çıkalı 2 hafta oldu ne ara düştü torrente çok saol indiriyorum

    YanıtlaSil
  8. Çok hızlı bi şekilde düşmüş ... Sinemasına gitmiştim ama teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Valla televizyonlarda çok gördüm baya bir komikti.Sinemaya gidicek vakit bulamadım.Artık buradan indirip izlicez bu arada bu kadar çabuk torrente düşmesi garip açıkcası

    YanıtlaSil
  10. Bu filmi öven çok var fakat fragmanı benim pek hoşuma gitmedi sıkıcıya benziyor :/

    YanıtlaSil
  11. Filmi izlemeden çok güzel olduğunu düşünüyorum sayenizde şimdi izleyeceğim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. torrent yoktur bendemi sorun var kalkmışmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndir butonumuz düzeltilmiştir. Yeniden deneyebilirsiniz :)

      Sil
  13. indiremiyorum arkadaşlar yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorununuzu daha açık bir şekilde yazarsanız çözmeye çalışırız :) İndir butonunu mu göremiyorsunuz ?

      Sil
  14. indirdiğim dosyanın içinden torrent dosyası çıkmıyor , yeniden yükleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  15. Kontrol edilmiştir ve bir sorun görülmemiştir tekrar dener misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  16. Yanıtlar
    1. Fragmanın altında bulunan indir butonundan indirebilirsiniz. İyi seyirler :)

      Sil
  17. flv player iniyor rica etsem yönlendirebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndir butonuna tıkladıktan sonra sağ üst köşede reklamı geç diye bir buton var, butona basıp dosyayı indirebilirsiniz :)

      Sil
  18. indir butonuna bastıktan sonra reklamı geç e tıklıyorum sayfa yükleniyor yazıyor devamı gelmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarayıcınızın çerezlerini silin ve tekrar deneyin :)

      Sil
  19. Yusuf Küçük5 Ocak 2014 13:34

    Teşekkür ederim film çalışıyor kaliteside güzel 720p şuanda izliyorum :)

    YanıtlaSil
  20. Bu film 2013 de en çok güldüğüm film oldu :) Hala internette bir işim olduğunda yan sekmede entarisi dım dım yar olarak çalar. BKM filmlerinin kalitesini gösteriyor kaliteli komedi :)

    YanıtlaSil
  21. adım adım nasıl ındırıldıgını paylasırsanız bızım gıbı teknolojı fakırlerı de ındırebılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle indir butonuna basıyoruz :) Daha sonra açılan sayfada sağ üst köşede sarı renkli reklamı geç butonuna tıklıyoruz :) Yeni bir sayfa açılıyor o sayfadada indir butonundan torrenti indiriyorsunuz gerisini zaten torrent programından yapıyorsunuz :)

      Sil
  22. Deniyorum çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. Hata veriyor indirilmiyor link bozulmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün ki yoğunluktan dolayı zaman zaman indirme linklerine ulaşılamamıştır. Bu yüzden özür dileriz :) Şuanda çalışıyor.

      Sil
  24. Ya ilgili arkadaşlar torrentte "Eşler aranıyor"dan başka bişey yok yani indirmiyo :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın ziyaretçimiz ; Eşler aranıyor hatasını daha önce almamıştık şimdi dosyayı indirdim çalışıyor. Lütfen torrent programınızın trackerlerini güncelleyiniz !

      Sil
  25. filmi indirdim ama dosya açılmıyor , hangi codecleri kullanacağız onuya yazarsanız memnun olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rar dosyasını açamıyorsanız WinRaR programını indirmeniz gerekmektedir :)

      Sil
  26. torrent rarı 315bayt film bunun neresinde ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam çünkü torrent dosyası olduğu için 315 bayt torrent indirmek farklı direk filmi indirmek farklı direk filmi koysaydık gb kaplardı :) Torrentin ne olduğunu araştırmanızı tavsiye ederim :)

      Sil
  27. Harika bir komedi; gülmeye ihtiyacı olanlara şiddetle tavsiye ederim. Gülmekten yarıldım, gözlerimden yaşlar geldi ve karnıma kramplar girdi. Bana sorarsanız son zamanlarda çekilmiş en iyi türk komedisi, başkası yapamazdı zaten.

    YanıtlaSil
  28. Admin torrent nerde ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fragmanın altındaki indir bölümünden dosyayı indir butonuna basınız.

      Sil
  29. Arkadaşlar indiri tıklıyorum gelen sayfada hata veriyor " 502 band gatway " hatası veriyor yeni bir link verebilirmisiniz acil bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndir linklerinde yoğunluktan dolayı bugün sorun var daha sonra tekrar deneyiniz :)

      Sil
  30. Arkadaşlar indiri tıklıyorum gelen sayfada hata veriyor " 502 band gatway " hatası veriyor yeni bir link verebilirmisiniz acil bekliyorum.

    YanıtlaSil
  31. ben indirdim app diye rar var içini açtım app.exe onuda açtım bişey olmadı yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam siz bc vc sitesindeki reklam dosyasını indirmişsiniz. Reklamı geç deyip yandex disk'den indirecekseniz dosyayı :)

      Sil
  32. rar dosyası var yandex diskte de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o RAR dosyasını bilgisayarınıza indirin torrent içindedir.

      Sil
  33. Dım Dım Yar Sadece Jenerik Müzigi İçin İzlenir Bu Film :)

    YanıtlaSil
  34. Film oldukça güzel, izlemiştim. Gidemeyenler için fırsat olacaktır..

    YanıtlaSil
  35. Yanıtlar
    1. Ne konuda yardıma ihtiyacınız varsa daha açık bir şekilde yazarsanız size yardımcı olabilirim.

      Sil
  36. Sayfa yükleniyorda kalıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfa yükleniyor diye kalıyor ise o zaman tarayıcınız tarama verilerini temizleyiniz o da olmazsa farklı bir tarayıcıyı deneyiniz. İyi günler.

      Sil
  37. İndirme sayfasında sayfa yükleniyor kısmında kalıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfa yükleniyor diye kalıyor ise o zaman tarayıcınız tarama verilerini temizleyiniz o da olmazsa farklı bir tarayıcıyı deneyiniz. İyi günler.

      Sil
  38. film on numara hemde 1080 p harikasınız cok tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  39. Hocam dosya rar'dan çıkmıyor. hata veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam daha dosyayı bugün yeniden upload ettim rar dosyası sorunsuz çalışıyor şimdi denedim :) Winrar sürümünüzü güncellemeyi deneyin veya torrenti rar'dan çıkarmadan çalıştırın . Benim winrar sürümüm en son sürüm belki sizinki eski sürüm ise uyuşmuyor olabilir dediğim gibi winrarı güncelleyin !

      Sil
  40. Yanıtlar
    1. Hocam dosya rar şifresizdir isterseniz tekrar deneyin kesinlikle bir şifre koymadım şuanda denedim bir şifre istemiyor

      Sil
    2. rar içinde rar dosyası var. şifre ise; ExtraTorrent.com

      Sil
  41. Gerçekten de rar şifresi istiyor.Çıldırıcam bir türlü açamadım şu filmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RAR şifresi isteyen arkadaşlar için şifre: ExtraTorrent.com bazı bilgisayarlar rar şifresi istiyormuş araştırıp bulduk :)

      Sil
  42. Rar şifresi istiyor buyrun resmi...
    http://hizliresim.com/KlQ7kp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RAR ŞİFRESİ: ExtraTorrent.com

      Bazı bilgisayarlar rar şifresi istiyormuş şifreyi bulduk :)

      Sil
  43. 16.02.2014
    Dosya yeniden güncellenmiştir RAR ŞİFRESİ sorunu düzeltilmiştir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin düzelttinya bidaha mı indirelim

      Sil
    2. geçen birkaç saat içinde mi düzelttiniz arkadaşım. yani şimdi tekrar indirdiğimde şifre olmayacakmı? çünkü indirdim ben ama tüm şifre olasılıklarını denememe rağmen olmadı. yardımcı olduğunuz için çok teşekkürler

      Sil
  44. @Adız

    Torrent baştan yenilenmiştir. Tekrar indirmeniz gerekmektedir :)

    YanıtlaSil
  45. @Mehmet Emre Yesildag

    Torrent komple düzeltilmiştir baştan indirin dosyayı şifre istemeyecektir :)

    YanıtlaSil
  46. çok teşekkür ederim önceden hep indiriyordum ama rar ın içinde torrent dosyası yoktu şimdi yükledim var hemde 3 mb hızla iniyor size çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  47. çok teşekkür ederim elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  48. elinize sağlık.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil :) İyi seyirler dileriz ;)

      Sil
  49. Yanıtlar
    1. Önemli değil :) İyi seyirler dileriz ;)

      Sil